Jdi na obsah Jdi na menu
 


Final Fantasy VII Remake

ffviiremake.png

 

Výrobce: Square - Enix

 

Vydavatel: Square - Enix

 

Datum vydání: zatím neoznámeno

 

Platformy: PlayStation 4

 

Režisér: Tetsuya Nomura  

 

Producent: Yoshinori Kitase

 

Scénář: Kazushige Nojima

 

   Takže, vezmeme to hezky od podlahy, neboť o tento topic bude zřejmě největší zájem. 

   

10614170_488065934684761_6411868880089387470_n.jpg   O remaku FF VII se mluvilo již velmi dlouho, poprvé už někdy na přelomu tisíciletí, kdy se lidé v souvislosti s příchodem PlayStation 2 dožadovali nové verze své oblíbené hry. Avšak Square - Enix (tehdy ještě Squaresoft) o remaku nikdy vážně neuvažoval, i když se mi podařilo zjistit, že kolem roku 2001 se ve vedení společnosti uvažovalo o předělávce. Bohužel chystaný projekt byl zrušen poté, co se zjistilo, kolik nákladů by remake spolykal. 

   

11013117_488065981351423_1963544796088510437_n.png   Naděje všech fanoušků originálu z roku 1997 se zdánlivě naplnily v roce 2005, kdy Square - Enix na tehdejší E3 předvedl technické demo pro PlayStation 3, které nebylo ničím jiným, než úvodní FMV hry v novém grafickém enginu. Video vyvolalo mimořádnou vlnu ohlasu, avšak společnost vzápětí všechny spražila konstatováním, že šlo pouze o reklamu na novou konzoli a další díly FF série. Hořké zklamání fanoušci nesli velmi těžce.

 

11427769_488065941351427_8115284248934701534_n.png   V letech 2004 - 2009, kdy byly vydávány jednotlivé díly FF VII Compilation, se sice sem tam zaspekulovalo o tom, že by se mohlo v budoucnu přistoupit k vytouženému remaku, avšak tomu bránilo hned několik skutečností. Ať již rázu finančního nebo logistického, přeci jen v těchto letech FF série prožívala velký boom, a tak řada lidí, kteří se podíleli na původní hře, byla zaměstnána tvorbou jiných projektů. 

 

1535377_488065944684760_146381646287514566_n.png   Mimořádný úspěch, jaký FF VII zaznamenala v roce 2009 po vydání na službě PlayStation Network, a hlavně v letech 2012 - 2013, kdy došlo k znovuvydání hry na PC a službě Steam, však Square - Enix přesvědčil, že remake by mohl být i navzdory velkým finančním nákladům úspěšný. Jelikož v této době společnost navíc procházela těžkou situací ohledně financování a personální restrukturalizace, přičemž poslední vydané FF díly příliš velkou díru do světy neudělaly, a tak reálně hrozilo, že společnost ztratí přízeň fanouškovské základny, bylo rozhodnuto o tom, že je potřeba nový impulz. 

 

10268591_488065914684763_8795041200171042946_n.jpg   Oním impulzem měl být remake legendární FF VII. Na něm se začalo v naprostém utajení dělat již v roce 2014, ale práce na něm se nepodařilo utajit. Aby se zabránilo předčasnému prozraní, jež by Square - Enix mohly poškodit v marketingové oblasti (čekalo se na oznámení během E3, které je věnována mimořádná mediální pozornost), bylo v prosinci 2014 oznámeno, že FF VII na PlayStation 4 vyjde pouze ve své PC verzi ze Steamu. Tento mistrný tah, jenž však fanoušky těžce ranil, byl dokonalou zástěrkou. 

 

   V červnu 2015 proto bylo na E3 oznámení FF VII remaku s časovou exkluzivitou pro PlayStation 4 velkým šokem. Po celém světě se ihned zvedla vlna zájmu nejen o remake, ale hlavně i o riginální hru a její kompilace... 

 

 

   Budu se snažit průběžně aktualizovat tuto sekci, aby návštěvníci měli vždy nejnovější informace o FF VII remaku.

   

   Sumárum doposud známých informací je v preview, kterou jsem v červnu 2015 napsal pro Konzolistu: http://konzolista.tiscali.cz/articles/onearticle?link=final-fantasy-vii-remake-toms 

 

Zdá se, že chlapci ve Square - Enix na remaku FF VII pořádně zapracovali, jelikož již v prosinci 2015 ukázali PRVNÍ hratelné ukázky:

 

 

 

Víme už také některé poměrně podstatné záležitosti.

   Remake FF VII bude vycházet epizodně, jelikož tvůrci plánují do hry přidat některé lokace i postavy z FF VII Compilation, aby tak remake plnil svou úlohu plnohodnotného díla a nebyl pouze hrou předělanou do nové grafiky. Pokud by hra nebyla rozdělena do částí, jež budou vycházet postupně, mohli bychom na FF VII Remake čekat i celé roky, takto naopak panuje naděje, že první část - dejme tomu celý Midgar - by mohla vyjít už někdy v letech 2016 - 2017. Více se určitě dozvíme na letošní E3. 

 

   Poměrně propracované herní mechanismy, plnohodnotný dabing (Cloud byl dabován Stevem Burtonem, jenž mu propůjčil hlas ve všech kompilacích) a sestříhané FMV v novém traileru značí, že hra je již v pokročilé fázi vývoje a alespoň úvodní pasáže hry jsou vpodstatě hotové. Vysněný remake se tak konečně začíná zhmotňovat. 

 

 

 
 

 



Statistiky

Online: 1
Celkem: 92949
Měsíc: 282
Den: 16